Új dimenziók

Régi álmom vált valóra: végre sikerült beruháznom egy komolyabb tükörreflexes fényképezőre. Lassan egy éve fontolgatom a dolgot, de sajnos a világ gazdasági vezetői és kis hazánk belevaló politikusai beleköptek a levesbe; jelen pillanatban annyi lakáshitelt fizetek a megemelkedett svájci frank miatt, hogy Görögország államadósságát rendezni tudnám egy havi részlettel.


De végre heuréka, már csak egy jó kajak hiányzik és boldog ember leszek...
Ma ellőttem vagy kétszáz képet, leginkább próbálgattam, mivel kábé annyira tudok fotózni, mint Király L. Norbi énekelni, ma tudtam meg például a kézikönyvből, hogy mi az az ISO érték, és ez nem keveset mond el rólam azoknak, akik szakértői a témának. A kétszáz képből egy egész jó lett (ezt láthatjátok alant), bár Máté Bence valószínűleg gúnyos mosollyal díjazná nem létező természetfotós ambícióimat. Nem baj, lesz ez még így sem, ezentúl agymenéseimen kívül a képeimmel is terrorizállak majd benneteket.

Megjegyzések

  1. Totál életlen! :-O
    Ez jóindulatú kritika volt.
    Szerintem valami nem volt belőve rajta. Mondjuk a makró funkció... :-)
    De majd menni fog!
    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Tudom, ez az egész jó lett duma gúnyos éllel akart hangozni.
    Napokig tanulmányoztam a cuccost, ma végre sikerült lőni néhány értékelhetőt. Fel is rakom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése