Január elején - képregény

Szokás szerint most is a horgászblogokat nézegetem. Szinte mindenki megírta a maga évértékelőjét...

Megjegyzések

  1. Ez umva jó lett!!!
    Látom, még rajzolni is tudsz. Úgyis keresek egy grafikust a novelláim illusztrálásához...:-)

    VálaszTörlés
  2. Ötletes!
    De ezt tőled már megszokhattuk! :)

    VálaszTörlés
  3. Amit a múlt évben végrehajtottál, azt nagyon köszönjük!

    És ami a jövőt illeti... az idei évre nem készítessz naptárat? Én az előző kettőt nagyon szerettem. :)

    TT

    VálaszTörlés
  4. Majdmem Pókember lettem.
    :—))
    HáháháP
    A^

    VálaszTörlés
  5. Végrehajtottam? Mire gondolsz, én csak unaloműzésképpen blogolgattam. :) Mindenesetre örülök, ha tetszett, már érdemes volt foglalkozni vele.
    De, a naptár pár nap múlva kész, csak idén a bloggerekkel fogtam össze. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése