A ladik

Haragszom Atyafira. Kezdődött azzal, hogy megismertem és nem hagyott békén a kajakmániájával. Általában nehezen paliznak be az emberek, a TV Shopokból is ritkán vásárolok, ritkán hagyom, hogy a reklámok és a fogyasztói társadalom magával rántsanak a felelőtlen költekezésbe. Neki azonban sikerült elindítania egy újabb lejtőn, mintha nem lett volna elég a műlegyező horgászat, ami tudvalevőleg egészen szélsőséges kiadásokba és vállalkozásokra hajszolja az elővigyázatlan emberkéket. 


Szóval, haragszom rá, s most tegyük félre azt, hogy hírbe hozott különféle baglyokkal, több látogatója, van, mint nekem, ráadásul a Pupa-kupát sem nekem ítélte; nagy hiba volt mindegyik, nehezen megbocsátható, mégis, valahogy lenyelem a keserű pirulát (néhány év múlva).
Viszont azt már nem tudom elnézni neki, hogy teljesen belebolondított a kajakos horgászatba. Nem gondolkodik el az ilyen ember azon, hogy a tisztelt olvasókat különféle kiadásokba hajszolja az irományaival? Hogy éjszakánként a delikvens nem tud aludni, mert a Dráva fodrai rohannak a szemei előtt, benne szebbnél szebb balinokkal és domolykókkal? Hogy az eddig hőn szeretett tél hirtelen nyűg lesz számára, s alig várja a kikeletet?
Végül is most már mindegy, ugyanis újabb beruházásom eredménye egy tuti kis kajak lett, típusát tekintve egy Ocean Caper Angler hajó. Lassan egy hete megérkezett, s a múlt heti bosnyák túra izgalmai mellett is volt időm arra, hogy minden itthon töltött délutánon elégedetten nyalogassam a műhelyemben a kicsikét, ami egyébként ugyanaz a típus, amiről Kisgyerek már értekezett a blogján
Szóval újabb lejtő, újabb beruházások - holnap kezdem egy evezővel, aztán ki tudja, hol állok majd meg. Remélem nem a Dráva fenekén. Izgalmas télvég közeleg, jó sok evezéssel, diétával, edzéssel, s ha itt a jó idő: tengerre, legyes! Azaz folyóra. 
A lenti képeken még a "meztelen" hajót skubizhatjátok - az összhatás kedvéért azért beledugtam egy pergető botot, - van még  kismillió beszerezni való kacat. Hamarosan jelentkezek egy újabb bejegyzéssel, ami az első vízre bocsájtást, első evezésemet és - nagy eséllyel - az első kajakos fürdést mutatja majd be.


Megjegyzések

  1. igazán impozáns. én nem csináltam annó róla ilyen babapopsi zsírúj képeket, már csak felmálházva és sárosan került lencsevégre...

    ...és milyen jól mutat a fehér háttérben...remélem sokat lát majd vizet.

    Pécsi szerintem nincs befagyva, de hát arrafelé mindig más a klíma.

    menni kéne már nagyon pecolni, mondjuk én fosok rendesen az urulógustól, úgyhogy a vesefagyasztással még várok.

    az ülőke alá "seggdugókat" mindenképp szerezz be, mert különben elázik a sejj-haj, és minden pössentés egy örökké valóság lesz.

    VálaszTörlés
  2. Fura nekem az, hogy az egész test belül üreges. Bepakolom a cumót, erre csúszkál ide-oda a testben. Ezt megoldottad valahogy?
    Bár nyilván vízen ez nem így működik, marad az orrban minden.

    VálaszTörlés
  3. Én a testben még nem tartottam semmit élesben.
    Nekem elég volt a hátsó doboz. Persze mondjuk egy kétnapos drávai túrához beficcen a sátor, meg a hálózsák szigorúan vízhatlan zsákban (meg esetleg egy pár feeder bot (így az legalább befér)

    nyilván valahogy rögzíteni kell őket, hogy a teás flaskát ne a farból kelljen előre imádkozni egy pihenőnél, elsőre én azt mondanám, hogy a fedél biztonsági (belső) kis madzagjához érdemes hozzá kötni egy hosszú kötéllel csak úgy lazán ezeket.

    egy napos pecán (főleg nyáron) ha nem elég a hátsó puttony, akkor ne is indulj el (pláne legyezni :)

    VálaszTörlés
  4. Háromszoros hurrá! Isten hozta Uram!

    Nem nagyon csúszkálnak el a dolgok, főleg ha tényleg megpakolod. Azért előfordul. Olyankor megemeled a hátulját, és máris elöl. A teásflaskát meg úgy is mögötted tartod, hogy ültödben elérd.

    Bearany a reggelem.

    Viszont a vásárlás ellenes szavakkal egyetértk.

    VálaszTörlés
  5. Faszagányos kajak!
    Látom terjed a fertőzés rendesen!

    VálaszTörlés
  6. Hééé. Most látom csak. Gratula!!
    Már lassan flotta alakul ki.

    VálaszTörlés
  7. Egyre több embert fertőz meg a horgászat kajakkal.
    Masszív kis hajó, sok örömteli peca hűséges társa lesz.A kajakos találkozón megnézem, kipróbálom, ha kipróbálhatom :-), megtapasztalom milyen és remélem annyi kajakos pecás összejön, hogy nem tudom majd az összes kajakot kipróbálni...

    VálaszTörlés
  8. Sok örömed lesz benne!
    Ezek után még Janikánál is több látogatót fogsz ide vonzani. :-O
    Meg lesz a napi 15000! :-)

    VálaszTörlés
  9. Kisebb cuccokat táskába, hátizsákba pakolva rakd be, hogy ne kallódjanak össze-vissza a hajófenékben :D

    VálaszTörlés
  10. Úgy látszik krómban alul töri az oldlt így ott nem lehet bejegyzést elküldeni....

    Csak jókívánságim akartam kifejzni a lélekvesztőhöz.

    Pupa

    VálaszTörlés
  11. Lélekvesztőőőőő? Ne idegesíts! :) A jókívánságokat persze köszönöm.

    Nálam nincs semmi gond Chrome alatt, csak azzal netezek. De utánanézek, kösz, hogy szóltál.
    McFly

    VálaszTörlés
  12. engem meg nem ferozott meg... tul a negyvenen es egy gerincserven mar nem biztos, hogy jo valasztas... erdekelne mit bir a derekatok masnap egy ilyen peca utan ...

    Nekem egyre inkabb egy 3m-e gumicsonak nez ki... az jo lesz a velencei tora, el tudom vinni Delegyre, az RSD-re... sot ha lesz egy 5LE robbanom akkor a Duna is jatszik vele... addig meg az oblok... Balaton is jo egy elektromos motorral... s ebben fel lehet allni, ami nem hatrany ( nem kell orankent kikotni az atmozgatashoz )

    VálaszTörlés
  13. Szia Pali!

    A gumicsónak és a robbanómotor elég vad kombónak tűnik. A Dunára meg amúgy sem mennék ki gumicsónakkal, de lehet, csak én vagyok gyáva. De ha az RSD-n akarsz horgászni, szóljál, mert érdekel/helyi vagyok dtb.

    nagytoti

    VálaszTörlés
  14. Nagytoti, egyetértünk! Számomra alapból a benzines robbanó is undorító, a büdös életben nem használnék ilyen motort természetes vizeken. Megvan a véleményem azokról, akik például a gyékényesi vagy a pécsi tavon cirkálnak ide-oda, mint a büdösbogarak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése