BRL a Jerkshop-on!

Mindig örülök annak, ha a zsinórom végén egy ismerős magyar halfaragó mester remekei életre kelnek. Még nagyobb öröm, ha az ominózus szépségeket más is megismeri, mi több: halat is fognak velük. Éppen ezért fülig érő vigyorral vettem tudomásul, hogy az egyre népszerűbb és kedveltebb wobbler, a BlondRiver nemrég felkerült a német Jerkbait Shop termékpalettájára!

Blond River Lures

Mivel a horgásziparban elterjedt gyomorforgató (ön)tömjénezés és reklám láttán kinyílik a bicska a zsebemben, nagyon ritkán vagyok hajlandó teszt jellegű cikkek megírására. Nem is tesztek ezek, sokkal inkább magánvélemények (megsúgom: bármilyen jellegű anyagi támogatás nélkül), ráadásul ha valami szar, arról ugyanúgy megírom a véleményem, mint a jobb cuccokról. Külön öröm számomra, hogy a hírhedté vált Bőrbogarat én próbálhattam ki először, ráadásul keresztapja is lehettem - ahogy látom, máshol is átvették ezt a nevet, remélem néhány év múlva a Scale magazin is Skin Bug néven emlegeti majd, mint menő domis csalit...
Éppen ezért elhihetitek: nem véletlenül regéltem már annyit a fent említett műcsalikról, aki próbálta, tisztában van a minőséggel, aki nem, az próbálja ki. Nem is szaporítanám tovább a szót, nagy gratuláció és ezernyi jókívánság Krisztiánnak, ti pedig sasoljátok a lenti képeket idei és tavalyi BR csalikkal fogott halaimról (a teljesség igénye nélkül, persze)!

Blond River Lures

Blond River Lures

Blond River Lures

Blond River Lures

Blond River Lures

Blond River Lures

Blond River Lures

Blond River Lures

Megjegyzések