Két fűz között - MEGJELENT!

Néhány hónap késéssel ugyan, de Zsolttal végre kezünkben tartjuk saját kisregényünket. Valamikor régebben ITT értekeztem már a tartalomról, nem ismételném önmagam, inkább egy kis reklámot csinálnék az irománynak. 


Ajánlom...hmm, valószínűleg mindenkinek, aki valami újat várna a (valljuk be: igen szegényes) magyar horgászirodalomtól, aki szereti a könnyű kikapcsolódást, aki a műlegyezés vagy a Balaton megszállottja, aki hisz a halakkal való kíméletes bánásmódban (a Kormorán HE tagjai kíméljenek!), aki lát valami mást is a horgászatban a filézőkésen és a dagadt hasú bankókon kívül, valamint azoknak, akik nem horgásznak ugyan, de szeretik a Természetet, a szabadságot és a könnyű örömöket. 

A kisregény ára 699 Ft (plusz az ajánlott postai feladás díja), ha szert tennél egy példányra, küldj egy üzenetet a petibalazs@gmail.com címre, benne egy névvel és postacímmel (a könyv néhány üzletben is elérhető lesz, valószínűleg ennél magasabb áron), valamint megrendelhető Zsolt blogján is, EZEN a linken. 

Természetesen várom a visszajelzéseket (pozitív és negatív kritikákat egyaránt), kellemes olvasgatást és jó szórakozást kívánok hozzá!

-----------------------------------------------------------------------

Megjegyzések

  1. Türelmetlenül vártam, mikor adsz hírt a megjelenésről :) Én kérek egy példányt, ha lehet akkor dedikálva!

    VálaszTörlés
  2. Emberek,be is fejeztem!Jó volt nagyon,a végletek könyve:néha sírtam a dumáktól,mskor meg elgondolkodtatott a mondanivaló.Remélem,ez is trilógia lesz mint minden mostanában szóval, hajrá!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is lyöhet egy, bár én már "túl vagyok" ralyta!
    Valóban remek írás!

    VálaszTörlés
  4. Uraim, minden tiszteletem a könyvhöz, le vagyok nyűgözve. Ha ez az első műlegyes kisregény, soha jobb kezdést: ha valaki ilyet szeretne írni, nagyon fel kell kötnie a gatyót.
    D.Peti

    VálaszTörlés
  5. egyetértek az előttem szólókkal...valami nagyon ötletes és egyedi dolgot csináltatok jól összehoztátok, ki írta meg a teljes 'forgatókönyvet' ami alapján készült az egész?

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük mindenkinek a méltató szavakat! :)
    Nem volt forgatókönyv. Egy ötlet volt, hogy írunk a blogokra ketten valamit. Ez lett belőle.
    Különben úgy született, hogy Zsolt elkezdte, aztán megírtam a következő bekezdést, majd megint ő következett, a vége pedig az lett, hogy egyre magasabb labdákat adtunk fel egymásnak. De ha elolvastad, már rájöttél. :D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Elnézést kell kérnem, mert szkeptikusan álltam hozzá a könyvhöz, okulva az eddig megjelent és olvasott magyar "horgászirodalomból". Nagyon kellemes meglepetés volt, köszönöm a lehetőséget és az élményt, ennél többet nem is kell mondanom.
    Robi

    VálaszTörlés
  8. Szokás szerint nagyon jó! Tetszett!Szári Zslt blogját eddig nem ismertem, de most nagyon rákattantam.Ahogy látom, nemcsak jó író, de kiváló szakember is.

    VálaszTörlés
  9. Már a prológus miatt is érdemes megvenni. :o

    VálaszTörlés
  10. http://a-szemlelodo-horgasz.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése