Neonative

Közeledik a Levente által meghirdetett 2011-es folyóvizi balinos légycsere határideje, ma én is postára dobtam a gyerkőcöket. Nyugodt szívvel állíthatom, hogy az idei légycsere szüleményeit várom legjobban az eddigiek közül, mivel a balin nagy szerelmem, ráadásul az eddig megszellőztetett képek alapján egészen egyedi lesz a felhozatal. Gondoltam, amíg várom a csomagot, megosztom veletek saját kreálmányom kötésének módját (senki ne várjon csodát, nem vagyok Paul Whillock, sőt!).


Lássuk.

Horog: hosszú szárú streamer horog
Farok: fehér és chartreuse marabu, UV flash
Test: UV flash, átlátszó mylar, piros marabu, fehér/chartreuse/fekete bucktail
Fej: UV Sili skin

Felkötöm a légy farkát: fehér marabu, uv flash, chartreuse marabu, ebben a sorrendben

Két uv flash szálat tekerek a horogra, erre kötök egy átlátszó mylar darabot

Felkerül a piros marabu "szakáll"

A légy szárnyát kialakítom fehér/chartreuse/fekete bucktailből, ebben a sorrendben

Kivágom a fejet uv sili skinből, epoxival ráragasztom, száradás után az egész fejet lakkozom és elkészítem a szemet

Soha nem használtam még ezt a legyet ilyen összeállításban, majd Ti segítetek tesztelni. Alkonyattájt zseblámpával vagy vakuval feltöltendő, szépen fluoreszkál, vonzza a balint. Legalábbis elméletben.


Megjegyzések

  1. Mivel a következő szezon megpróbál majd a több éjjeli pecáról szólni, kíváncsian várom.

    March B.

    VálaszTörlés
  2. wazze...ez ám a színkavalkád...el vagyok hűlve, hogy direkt UV-s alapanyagokat gyártanak a legyekhez...Jesszus

    VálaszTörlés
  3. Ebay. Ha érdekel, emailben küldök listát az alapanyagokról.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése