Szezonvég

A mai gyönyörű idő szinte kergetett kifelé a szobából, s bár nagy horgásztúrákat terveztem a hétvégére, csak a mai délelőtt maradt szabad. Mivel sok időm nem volt, egy közeli csatornát vettem célba, ezúttal nem délen, hanem kelet felé indulva. A kapkodás, mint már biztos észrevettétek, soha nem szül felejthetetlen horgászatokat, ez sem lett az, de fogtam egy küszt Tenkara bottal, láttam a ködben felkelő Napot, és fényképezgettem a meleg időben. 

Ha mást nem is, tájképeket hoztam Nektek, új életre szóló szenvedélyem lett a fotózás (fotóguruk, tessék kritizálni, fejlődni szeretnék!!).




Megjegyzések

  1. csak gratulálni tudok a képekhez! az első különösen pöpec, tulajdonképp tökéletes! mi is van az utolsó képen? :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Tőled ez külön megtiszteltetés, ismerve a fotóid. :)
    Na jó, elárulom. Próbálgatom a hosszú exponálási időket mozgó képeknél, pl vízfolyás. Egy terméskövet dobtam a vízbe, 2-3 mp-es exponálási idő, a fények baromi érdekesek lettek (nagyítva jól látszik), ezért tettem fel.

    VálaszTörlés
  3. Az első különösen jó!
    Én végeztem a TZ 7 senzorjának a tisztításával. Spóroltam vele kb. 10-15 ezer forintot. Hiába TJÚBON minden fent van!!! :-O Holnap bevetés!
    http://www.youtube.com/watch?v=0nmwt0frZns&feature=related

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése