Decemberi csukázás

Tegnap délután kimerészkedtem egy közeli vízre, mit mondjak, nem volt melegem. A tavak lassan befagynak, a patakok, csatornák és folyók horgászhatatlanok a magas víz miatt, így igazi unalmas télnek nézünk elébe, lesz idő felszerelést nyalogatni, legyeket kötni, nosztalgiázni. Viszont tegnap nagyon jót horgásztam, a hideg ellenére a Nap is kisütött, a csukák a partszélekre húzódtak, így sikerült kilengetni néhányat a vízből. Narancs-fekete bunny volt a nyerő, egészen addig, amíg be nem szakítottam az egyetlen darabot, azután sötétedésig már nem is fogtam semmit. Három csukát így is kiszedtem, egy - természetesen a legnagyobb, mint mindig - leakadt még a mélyebb vízben, nem is láttam, a súlyából ítélve két kiló körüli lehetett. A három kisebb persze azóta is riogatja a tavacska kishalait.

Megjegyzések